Jouw stem is geld waard bij de Raboclubactie

9 oktober 2020 10:30

Jouw stem is geld waard bij de Raboclubactie

De jaarlijkse Raboclubactie voor verenigingen is van start gegaan. Dat is een mooie gelegenheid om SVM financieel te steunen. Je hoeft alleen maar te stemmen op de vereniging. Vorig jaar heeft het een prachtig bedrag van ruim negenhonderd euro opgebracht. Een steun in de rug waar we erg blij mee waren. We vragen je om ook dit jaar SVM op deze manier te steunen door op ons te stemmen. Als lid bepaal jij welke club financiele ondersteuning ontvangt. Kortom jouw stem is geld waard.

STEM VOOR 25 OKTOBER                 STEM VOOR 25 OKTOBER.              STEM VOOR 25 OKTOBER                 STEM VOOR 25 OKTOBER

Hoe werkt het.

Alleen als je een rekening hebt en lid bent bij de Rabobank kun je stemmen. Dat doe je via de app of telebankieren. Mocht je geen lid zijn dan kun je bij  telebankieren onder de tab zelf regelen je aanmelden als lid. Dit is GRATIS. Onder de tab "lidmaatschap" en via " Club Support" kies je minimaal drie- en maximaal vijf verenigingen om te steunen.