IN MEMORIAM.....ERELID PIET HEDDES

22 juli 2020 19:00

Op 9 juli jongstleden is ons erelid Piet Heddes overleden.

Op 9 juli jongstleden is ons erelid Piet Heddes overleden.
Piet had een echt SVM hart want als er een beroep op hem werd gedaan, gebeurde dat nooit tevergeefs. Hij beleefde veel plezier aan het vrijwilligerswerk. Al gauw bleek dat hij meerdere kwaliteiten had. Zo heeft hij een reeks aan vrijwilligerswerk gedaan, maar ook een bestuursfunctie schuwde hij niet.

In 1987 startte hij het vrijwilligerswerk als leider van het eerste elftal. Die taak vervulde hij ongeveer tien jaar. Daarna werd hij bestuurslid van de afdeling voetbal. Een taak die hij ook tien jaar op zijn schouders heeft genomen. De voorzittershamer nam hij daarna acht jaar ter hand om tot slot samen met Hans Jonker nog als gastheren bij de thuiswedstrijd van het eerste acte de presence te geven. En omdat ze er zoveel plezier in beleefden, gingen ze ook mee naar de uitwedstrijden. Je zag hem niet alleen bij het eerste, maar ook bij de wedstrijden van de lagere elftallen was hijregelmatig van de partij.

Als trotse opa bezocht hij natuurlijk de wedstrijden van zijn kleinkinderen.
Piet kon goed met de pen overweg. Hij schreef de wedstrijdverslagen van het eerste elftal. Tevens was hij redactielid van de SVM-krant en zorgde hij samen met anderen voor het programmaboekje bij de thuiswedstrijden.
Nadat het nieuwe sportcomplex “De Punt” was voltooid sloot Piet zich aan bij de vrijwilligersgroep om klusjes op te knappen.
We zijn hem veel dank verschuldigd voor het vele werk dat hij voor de vereniging heeft gedaan. In 2001 kreeg hij het erelidmaatschap van de vereniging.

We zullen ons Piet herinneren als een bijzonder vrolijke man met humor en iemand die altijd open stond voor een gesprek.

Lees meer over:
memoriam piet heddes