Ook Hans Vermeer verlengt zijn contract

24 mei 2021 23:00

Ook Hans Vermeer verlengt zijn contract

Afgelopen donderdag, 20 mei 2021 ondertekende voorzitter Wim van Diepen nog een contract met een trainer. Onder aanwezigheid van voorzitter Wim van Diepen en Rudi van Regenmortel voorzitter van de technische commissie ondertekende ook Hans Vermeer, trainer van de dames van SVM, zijn verlenging.

Voor Hans Vermeer is het de derde keer dat hij zijn contract bij SVM verlengd. Hans is trainer van dames 1 en 2. Zijn motivatie om te verlengen is het feit dat hij het bij SVM naar zijn zin heeft en nog lang niet klaar is! SVM is een fijne, laagdrempelige vereniging, heeft een prachtig sportpark en heeft damesvoetbal waar de energie vanaf spat! Vermeer is niet woonachtig in de polder maar toen hij begon als trainer voelde hij zich direct thuis. Er heerst een goede ontspannen sfeer, waarin het prettig is om met je hobby, trainen en coachen, bezig te zijn.

De beide damesteams kennen een groot saamhorigheidsgevoel en spelen om te winnen. Dat is onontbeerlijk om verder te willen komen. Het niveau is meer dan goed en ze maken grote stappen. Het eerste team speelt in de derde klasse en waar de dames de meer dan uitstekende start van dit seizoen geen vervolg konden geven, gaan de dames en staf ervoor om het aankomende seizoen te promoveren naar de tweede klasse.

Het tweede team speelt bovenin de vierde klasse mee. Ook in dit team zit veel potentie met een mix van talentvolle en ervaren speelsters. Wat ook een mooie ontwikkeling is geweest, is dat dit seizoen alle speelsters op en top gekleed zijn met nieuwe wedstrijdtenues, inloop-shirts, trainingspakken en voetbaltassen. Een mooie strakke en stoere presentatie! De dames staan er goed op en laat het nieuwe voetbal-seizoen maar komen!

Ook voor het komende seizoen starten we met twee teams. De ontwikkeling van het damesvoetbal bij SVM trekt net als vorige seizoen de aandacht van vele dames. Er trainen al een aantal dames mee die nieuwsgierig zijn naar het damesvoetbal bij SVM. Ben je ook nieuwsgierig en heb je belangstelling om mee te trainen en de sfeer te proeven, dan kun je contact opnemen met Hans Vermeer op 06-20007897

Lees meer over:
contractverlening