Nationale vrijwilligersdag

7 december 2021 14:30

Nationale vrijwilligersdag

Vandaag is het nationale vrijwilligersdag. SVM wil alle vrijwilligers extra in het zonnetje zetten voor hun tomeloze inzet en flexibiliteit waarmee ze SVM draaiende houden. En dat geldt niet alleen voor het beheren van het materiaal, het leiden van een team maar ook alle mensen die op de achtergrond de hand- en spandiensten verrichten zorgen ervoor dat we trots op hen zijn. Ouders die de kinderen rijden, mensen die kantinedienst draaien en zij die er wekelijks voor zorgen dat er coronaproof volgens RIVM regels nog gevoetbald kan worden.
Vrijwilligers bedankt!