Wat kun jij betekenen voor SVM voetbal?

21 april 2022 23:30

Wat kun jij betekenen voor SVM voetbal?

Wat kun jij betekenen voor SVM Voetbal?

SVM voetbal is een vereniging met ruim 260 leden. Daar zijn we trots op en we zijn een hechte club. Het zijn vooral de vrijwilligers waar de vereniging op draait. Je kunt stellen dat ze het cement van de vereniging zijn.

Wij koesteren deze mensen. We maken ons echter ook zorgen. Het blijkt dat het steeds lastiger wordt om onder de leden mensen te vinden die zich willen inzetten voor SVM. Ieder heeft zo zijn reden daarvoor en wij respecteren dat maar dat betekent wel dat de druk op de huidige vrijwilligers steeds groter wordt. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Dus doen we een beroep op alle leden en op de ouders van de jeugd. Binnenkort ontvangen alle leden een flyer waarop je kunt aangeven welke vrijwilligerstaak je op je zou willen nemen in het nieuwe seizoen.

Denk alvast na wat je voor de club kunt betekenen. Met jullie inzet kunnen de taken dan vrijwillig en evenredig onderling verdeeld worden. Want het spreekwoord: “Vele handen maken licht werk” geldt ook voor SVM.

Het SVM Voetbal bestuur