Jos Miedema ondertekend contact voor hoofdtrainer dames 1

25 april 2022 21:45

Harry de Ridder

Vrouwen zijn tactisch slimmer en technisch beter

Jos Miedema, kenner van het meiden- en vrouwenvoetbal vindt dat vrouwen tactische slimmer en technisch beter spelen. Jos is een voetbaltrainer in hart en nieren. Al op 25-jarige leeftijd werd Jos Miedema trainer en scout en richt zich de laatste jaren louter op het meiden- en vrouwenvoetbal. Zo trainde hij de meisjes van VIOD en Harkemase Boys en is hij eigenaar van de Meiden Voetbalschool en uitgever van twee voetbalmagazines.

Jos heeft zelf heel veel zin om deze talentvolle groep dames te trainen. Zoals Jos zelf zegt; ‘Heel erg veel zin om met deze talentvolle groep en prachtige club aan de slag te gaan! Wij als club zijn blij met Jos Miedema als hoofdtrainer van Dames 1 en wensen hem veel plezier! En dat Jos er zin in heeft is duidelijk

SVM dames 1 en Jos Miedema zijn geintervieuwd voor de krant. Het hele artikel  kun je lezen als je op de link klikt:
Bron: "De Noordoostpolder