Gastheer / vrouw

15-07-2021

Gastvrouw/gastheer SVM Voetbal

Voor het vlot laten verlopen van de wedstrijden is heel wat nodig. Voel jij je betrokken bij het jeugdvoetbal van SVM? Ben je al vaak zaterdagochtend voor je kind op het voetbalveld? Dan is dit een leuke functie voor jou. Als gastvrouw of gastheer duurt je dienst ongeveer  3 uur. De verwachting is dat je één keer per 4 weken wordt ingezet.

Tijdens jouw dienst heb je o.a. de volgende taken:

• Je helpt ’s ochtend met het opstarten: o.a.. vlaggen ophangen, velden klaarmaken, kleedkamers openen etc.
  • Je ontvangt leiders/begeleiders van de bezoekende teams en vertelt waar ze spelen en omkleden.
  • Je zorgt dat wedstrijden op tijd beginnen en ben je aanspreekpunt voor leden en bezoekers.
  • Je ondersteunt de scheidsrechters met het vastleggen van de uitslagen via de tablet in de kantine.
  • Je inspecteert de kleedkamers, voornamelijk op de momenten dat wedstrijden aflopen en beginnen.
  • Je ziet toe op het gedrag van leden, familieleden en bezoekers, en treedt waar nodig bemiddelend en corrigerend op.

Vele handen maken licht werk en het is bovendien één van de leukste functies bij SVM! Als je interesse hebt om jouw steentje bij te dragen, meld je dan aan bij Jelmar Halma via: [email protected] of vul het formulier in door op "Ik heb interesse" te klikken.

Reageren op de vacature

* = verplicht