Kampioenswedstrijd Vrouwen !

8 mei 2022 15:30

Kampioenswedstrijd Vrouwen 1

Kampioenswedstrijd Vrouwen 1.

Zaterdag 14 mei om 11.30 uur speelt Vrouwen 1 haar kampioenswedstrijd tegen Steenwijkerwold Vrouwen 1. Beide teams komen uit in de derde klasse M en bij winst promoveren de dames van SVM naar de tweede klasse. Dat was ook hun streven aan het begin van het seizoen. Hoe geweldig is het als dat komende zaterdag werkelijkheid wordt.

De dames zijn het hele seizoen al in bloedvorm. Ze laten regelmatig dubbele cijfers als uitslag op het scorebord verschijnen. Kom je zaterdag ook om de dames aan te moedigen en kampioen te zien worden. Het belooft een prachtig dag te worden. Iedereen is van harte welkom!!