Sponsorcommissie zoekt nieuwe leden

12 juli 2022 11:15

Sponsorcommissie zoekt nieuwe leden

Sponsorcommissie SVM-Voetbal zoekt nieuwe leden

De sponsorcommissie van SVM Voetbal is op zoek naar één of meerdere nieuwe krachten. Wij werven en verbinden sponsoren en zorgen er voor dat alle teams ieder siezoen netjes in de kleding zitten. Daarnaast organiseren we diverse leuke momenten, zoals iedere drie jaar een sponsoravond ( met onlangs Evert ten Napel) en het feest rondom de derby SVM-Tonego.

De commissie vergadert één keer per maand op de donderdagavond met uitzondering van de zomerstop en sluit een vergadering altijd gezellig af in de kantine. In overleg bekijken we welke taken het best bij jou passen. Er is van alles mogelijk. Het is hartstikke leuk om samen te doen en daardoor kost het niet veel tijd. ( circa twee uur per maand).

Lijkt het jou leuk om eens een keer vrijblijvend aan te sluiten bij een vergadering of heb je vragen? Benader iemand uit de commissie of bel naar Nathan Rommens ( zie onder)

Sportieve groet,

Dirk Jager                                               Annemarie Bloo
Dennis Kemper                                       Chris de Boer