Opbrengst Raboclubsupport 2022

9 oktober 2022 0:15

Opbrengst Raboclubsupport 2022

Opbrengst Rabo ClubSupport is bekend.

Dit jaar heeft de Rabobank €200.000 beschikbaar gesteld voor verenigingen van diverse pluimage. Al enkele jaren doet SVM daar ook aan mee. Gelukkig heeft zij veel leden die op de vereiniging stemmen en dat levert altijd een mooi bedrag op voor de club. Dit jaar heeft de bank 353 clubs geholpen en zijn er in totaal 5377 stemmen uitgebracht.

Elk jaar rond deze tijd is het weer spannend hoeveel mensen er op SVM hebben gestemd en hoeveel geld hun stem waard is geweest.Dus allereerst alle leden die gestemd hebben: hartelijk dank voor jullie stem.

In totaal zijn er 142 stemmen uitgebracht met een prachtig financieel resultaat: €1760,59. Een bedrag waar we heel blij mee zijn!
Nogmaals hartelijk dank!