Vrijdag de dertiende geen ongeluksdag voor onze club

13 oktober 2023 7:00

Vrijdag de dertiende geen ongeluuksdag voor onze club

Opbrengst RaboClubSupport 2023 is bekend.

Vrijdag de dertiende is zeker geen ongeluksdag voor SVM. Dit jaar is er weer massaal gestemd tijdens RaboClubSupport actie. Tussen 4 en 26 september kon je als lid van de Rabobank "Het nieuwe land" je stem op onze club uitbrengen. En dat is massaal gebeurd. Maar liefst 111 stemmen hebben we ontvangen. Onze hartelijk dank daarvoor.
Met spanning keken we uit naar vrijdag 13 oktober. Vrijdag de 13e is voor onze club geen ongeluksdag. Mede door jouw stem mogen we
€1412, 48 in ontvangst nemen. Alle stemmers hartelijk dank!
Als bestedingsdoel hebben dit jaar gekozen voor het veranderen van de opzet rondom de kantine. De jeu de boulesbaan wordt verplaatst naar het beachvolleybalveld. Hierdoor wordt er ruimte gecreëerd om naast de kantine een speelplaats voor kinderen te realiseren zodat de ouders  dan een oogje in het zeil  kunnen houden.
Daarnaast zal er ook een deel worden gebruikt voor het vervangen en aanpassen van het verouderde kassasysteem.

Nogmaals hartelijk dank voor deze geweldige steun!!