Afsluiting van een bijzonder jaar

29 december 2020 11:00

Afsluiting van een bijzonder jaar

Een bijzonder voetbaljaar nadert haar einde.

Aan het begin van het jaar konden we niet vermoeden wat ons te wachten stond. Nu geldt dat voor elk jaar, maar dat we niet aan voetballen toe zouden komen, had niemand van ons verwacht.

Door corona hebben we elkaar veel minder gezien en minder gesproken. De regels van anderhalve meter afstand en het dragen van mondkapjes daar moesten we allemaal aan wennen. Toch is het ons gelukt om elkaar niet uit het oog te verliezen ondanks dat we elkaar veel minder zagen en spraken. Dat laatste geldt in mindere mate voor onze vrijwilligers. Er blijven altijd klussen te doen op de Punt en ondanks de beperkingen, hebben we nooit tevergeefs een beroep op hen gedaan. Mede door hen is het ook dit jaar gelukt dat alle zaken die zijn aangepakt prima en zonder problemen zijn verlopen. Onze hartelijke dank daarvoor. Wij waarderen dit enorm!

Dat geeft precies aan waarom SVM een hechte club is. We hebben wat over voor elkaar. We steunen elkaar ook in moeilijke tijden. Naast de vrijwilligers denken we ook aan de steun die de sponsoren ons geven, ook dit jaar. We realiseren ons dat best bijzonder is. Het is fijn te vernemen dat onder de bevolking van het dorp een groot SVM hart schuilt. Daar mogen we trots op zijn!

Het bestuur wenst u allen een gezond en goed 2021 toe en spreekt de wens uit dat we elkaar weer mogen ontmoeten op het voetbalveld onder normale omstandigheden.