Kick off van het nieuwe seizoen

15 september 2021 2:00

Kick off van het nieuwe seizoen

Kick off van het nieuwe voetbalseizoen '21/'22.

Afgelopen vrijdag 3 september waren de trainers, leiders, scheidsrechters en een aantal vrijwilligers uitgenodigd op De Punt om het nieuwe seizoen af te trappen. Nadat voorzitter Wim van Diepen zijn openingswoord had gedaan was het de beurt aan jeugdcoördinator Jelmar om de huidige situatie van met name het jeugdvoetbal te bespreken. De richtlijnen rond de situatie met corona werden aangehaald.

Na de kick off was er voor een ieder een BBQ die gesponsord was door Vrienden van SVM en keurslager Pees.

Vrienden van SVM maakte gelijk gebruik van dit podium om afscheid te nemen van twee van haar oud-leden. Emmy en Annemieke hartelijk dank voor jullie inspanningen de afgelopen jaren!

Wil je weten wat Vrienden van SVM nog meer doet, of met je naam op het mooie bord komen, kijk dan op:

Voor vragen over de Vrienden kun je altijd terecht bij:
Jelmar Halma, Wilfried Lips of Franklin Thole.