VERLENGING CONTRACT JAN VENEMA BIJ SVM MARKNESSE.

22 december 2021 9:00

Verlenging contract Jan Venema bij SVM Marknesse

De huidige hoofdtrainer van SVM Jan Venema zal ook in het seizoen 2022/2023 hoofdtrainer zijn van de club uit Marknesse. Het bestuur is verheugd dat Jan ook volgend seizoen aan de club verbonden blijft. Jan Venema is vanaf het seizoen 2021/2022 als hoofdtrainer verbonden aan de club uit de polder.

In de korte periode dat Jan werkzaam is binnen SVM is er een goede en positieve sfeer ontstaan en was het wel duidelijk dat de partijen graag met elkaar door willen gaan.

SVM feliciteert Jan met de contractverlenging en wenst hem en zijn staf en spelers heel veel succes in de toekomst.