Sponsor gemakkelijk de club!

7 september 2020 18:15

Nieuw is het onderdeel “Onze Clubwinkel” die aan de rechterkant van de website staat. Het is de leukste manier om onze club te sponsoren. Ook als je niet actief voetbalt maar de club een warm hart toedraagt, kun je de club sponsoren!

Clubwinkel

Nieuw is het onderdeel “Onze Clubwinkel”  die aan de rechterkant van de website staat.  Het is de leukste manier om onze club te sponsoren. Ook als je niet actief voetbalt maar de club een warm hart toedraagt, kun je de club sponsoren!

Hoe werkt het.

Met de OnzeClubwinkel-module sponsor jij onze vereniging, zonder dat het jou ook maar een cent extra kost. Simpelweg, door middel van online aankopen die je normaal gesproken toch al doet.

Zo doe je dat:

1. Ga voor een online aankoop eerst naar onze website
  2. Vind je webshop naar keuze en klik die aan.
  3. Je wordt direct doorgelinkt naar de betreffende webshop.
  4. Doe je aankoop zoals je gewend bent, rechtstreeks bij de webshop.
  5. Een deel van het aankoopbedrag gaat naar SVM- voetbal.
  6. Jij betaalt NIETS extra.

Hoe dat kan.

OnzeClubwinkel werkt samen met meer dan 400 webshops. Als wij als club deze webshops promoten, ontvangen wij een percentage van het aankoopbedrag als commissie. Het enige verschil met een ‘normale’ aankoop, is dat de webshops registreren dat jij via onze club bent doorgeklikt zodat ze ons kunnen belonen. Zodra er dus een aankoop of boeking is afgerond ontvangen wij een commissie. Of je nu rechtstreeks naar de webshop gaat of via de OnzeClubwinkel-module, je betaalt hetzelfde en doet je aankoop gewoon zoals je gewend bent. Dus waarom zou je het niet doen?

Ruime keuze aan webshops.

Er zijn meer dan 400 webshops aangesloten, waaronder Bol.com, Coolblue, Bijenkorf, Mediamarkt en Booking.com. Jouw favoriete webshop zit er dus waarschijnlijk wel tussen. Dus of je online kleren koopt, een nieuwe tv bestelt of een hotel boekt, onze vereniging ontvangt geld in de clubkas als jij eerst naar onze site of clubapp gaat.  Via “zoek je webshop”of “zoek je categorie” kun je je alle mogelijkheden vinden om een aankoop te doen en SVM te sporsoren. Er zijn maar liefst 23 categorieën.

Met elkaar kunnen we veel verdienen voor onze club.

Een deel van het aankoopbedrag gaat naar SVM-voetbal. Voor jou een kleine moeite (maar 1 klik extra), voor onze club een grote winst!

Ga dus voortaan voordat je een online aankoop doet, via onze website of de clubapp naar de webshop van jouw keuze.

Alvast bedankt voor je steun!

Clubsponsor_logo.jpg