Teamfoto's

12 augustus 2016 8:30

Beste (jeugd)leden, leiders en trainers. Dit jaar zouden we graag vanaf het begin van het seizoen al jullie teamfoto`s op de website willen plaatsen.

Dit jaar zouden we graag vanaf het begin van het seizoen al jullie teamfoto`s op de website willen plaatsen. We hebben er met onze huisfotograaf over gesproken en daarom willen we dit jaar alle teams fotograferen voor aanvang van hun eerste competitiewedstrijd die thuis gespeeld wordt.

We bedoelen dus niet oefen- of bekerwedstrijden, maar de competitiewedstrijden. Deze competitiewedstrijden zijn gepland door de KNVB en o.a. op de website (wedstrijden/ programma-uitslagen)) van SVM voetbal te vinden.
We hopen dat jullie er allemaal bij zijn en weer stralend met gepoetste schoenen en een brede glimlach op de foto komen.!

Veel voetbalplezier gewenst,
Het voetbalbestuur